جذب کمکهای مردمی

آمار سایت

امروز1
دیروز19
این هفته78
این ماه208
مجموع12633

آی پی بازدیدکنندگان : 18.191.218.130
Unknown AppleWebKit Unknown Sun 19 May 2024 06:05

فرماندار مشهد:ترویج کتابخوانی بزرگترین امر به معروف است

رای دهی:  / 0
ضعیفعالی 

 

 

فرماندار مشهد:ترویج کتابخوانی بزرگترین امر به معروف است

فرماندار مشهد گفت: ما باید بدانیم ترویج کتابخوانی بزرگترین امر به معروف است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن موحدیان عصر دوشنبه پنجم خرداد ماه در نشست خبری تجلیل از عوامل اجرایی نخستین جشنواره خیرین کتابخانه‌ساز مشهد که در کتابخانه هجرت برگزار شد، اظهار کرد: برای اینکه مکارم اخلاق در جامعه بالا برود باید دانش کتاب و کتابخوانی رشد بیشتری داشته باشد و ما در شهرستان مشهد نیز دنبال همین موضوع هستیم.

وی با اشاره به اینکه نداشتن علم بیشترین مشکل را ایجاد می‌کند، افزود: نخستین قدم برای داشتن علم گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

موحدیان با بیان اینکه امروز با وجود ماهواره و اینترنت هنوز کتاب جایگاه خاص خودش را حفظ کرده است، تصریح کرد: ترویج کتاب و کتابخوانی بزرگترین امر به معروف است و باید تمام سعی خود را در این ارتباط انجام دهیم.

 

رئیس انجمن خیرین کتابخانه‌ساز مشهد خواستار شد

ایجاد کتابخانه در برج‌های تجاری و مسکونی مشهد

رئیس انجمن خیرین کتابخانه‌ساز مشهد گفت: با رایزنی با شورای شهر مشهد به دنبال این هستیم که در برج‌های تجاری و مسکونی کتابخانه در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین روشنک اظهار کرد: ما به دنبال ایجاد کتابخانه در برج‌های مشهد هستیم زیرا آنها باید بسته فرهنگی داشته باشند و بهترین بسته فرهنگی کتابخانه است.

وی بیان داشت: اگر در شهر مجتمع یا بازاری ساخته می‌شود باید در آنها کتابخانه نیز در نظر گرفته شود که ما با رایزنی با شورای شهر مشهد به دنبال این موضوع هستیم.

رئیس انجمن خیرین کتابخانه‌ساز مشهد گفت: اگر در بازارهای مشهد یک واحد تجاری برای خواندن کتاب در نظر گرفته شود مردم در زمان خستگی و بیکاری خود در بازار حتماً کتاب خواهند خواند نه اینکه در شارستان رضوی با این همه برج تجاری یک کتابخانه هم در نظر گرفته نشود.

روشنک تصریح کرد: ما به دنبال نهادینه کردن کتابخوانی در مشهد هستیم و باید برای ایجاد کتابخانه‌ها در برج‌ها و مراکز تجاری بیشتر تلاش کنیم.

 

 

 

 

 

آدرس : مشهد – بلوار معلم – بوستان ملت – مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا (ع) - کد پستی: 918861333
سامانه پیام کوتاه : 10002222332222
تلفکس: 05136061617