جذب کمکهای مردمی

آمار سایت

امروز0
دیروز19
این هفته77
این ماه207
مجموع12632

آی پی بازدیدکنندگان : 3.144.9.179
Unknown AppleWebKit Unknown Sun 19 May 2024 05:24

انجمن خیرین کتابخانه ساز مشهد یکی از حامیان همایش بزرگداشت دکتر عباس حری

رای دهی:  / 0
ضعیفعالی 

 

(به نقل از خبرگزاری لیزنا)

انجمن خیرین کتابخانه ساز مشهد یکی از حامیان همایش بزرگداشت دکتر عباس حری

 مراسم بزرگداشت دکتر عباس حری ، 27 فروردین 1393 در سالن همایش مجتمع کانون های فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد بر گزار شد.

مراسم بزرگداشت دکتر عباس حری با حضور دکتر سعید رضایی شریف آبادی، ریاست انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، سید کاظم حافظیان رضوی،  کرباسی خزانه دار انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان مشهد ، شمقدری  مدیر کل اداره کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی، دکتر رحمت الله فتاحی و محمدحسین دیانی، اعضای هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد، و خانواده مرحوم حری، در میان جمعی از دوستداران ایشان برگزار شد.

 در این مراسم دکتر فتاحی، ضمن سپاسگزاری از کسانی که در رقم خوردن این رویداد تأثیر گذار بوده اند، اظهار داشت: آنچه امروز می خواهم مطرح کنم این است که رسیدن به موفقیت راهی طولانی است که یک شب قابل پیمودن نیست. من سعی کردم در این جلسه اثربخشی این استاد را مورد توجه قرار دهم.

وی با اشاره به فعالیت های علمی و اجرایی مرحوم حری در سال های مختلف تأثیرگذاری شخصیت ایشان را در سطح ملی مورد تأکید قرار داد.

 دبیر همایش و رئیس انجمن شاخه خراسان، در ادامه به ویژگی های بارز ایشان همچون، طراحی نظریه های جدید، معرفی نظریه به همراه نقد آن و خلاقیتی که در رویکرد و نگاه ایشان وجود داشت اشاره کرد و گفت: مانیفستی که من به آن تأکید دارم این است که اثربخشی واقعی زمانی اتفاق می افتد که همراه با فضائل اخلاقی و معرفت باشد و دکتر حری نماد راستین معرفت بود. فروتنی و مردم داری، علاقمندی به رشد دیگران، مشارکت جویی و حضور گرم در همه جا، همکاری داوطلبانه و بدون چشم داشت در همه زمینه ها و دوستی پایدار، اینها همه از ایشان شخصیتی دوست داشتنی می ساخت.

دکتر اعضم صنعت جو، مدیر گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه فردوسی ، دکتر جعفر مهراد ، دکتر دیانی ، دکتر سعید رضایی شریف آبادی ، دکتر پریرخ از اساتید برجسته علم کتابداری ، شمقدری مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ، نوش آفرین انصاری و کاظم حافظیان رضوی از سایر سخنرانان این همایش بودند .

این همایش به همت انجمن کتابداری ایران ( شاخه خراسان) و با حمایت دانشگاه فردوسی مشهد ، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد آستان قدس رضوی ، دانشگاه امام رضا ( ع ) ، دانشگاه پیام نور ، اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی و انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان مشهد مقدس برگزار شد.

آدرس : مشهد – بلوار معلم – بوستان ملت – مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا (ع) - کد پستی: 918861333
سامانه پیام کوتاه : 10002222332222
تلفکس: 05136061617