جذب کمکهای مردمی

آمار سایت

امروز0
دیروز19
این هفته77
این ماه207
مجموع12632

آی پی بازدیدکنندگان : 3.143.111.233
Unknown AppleWebKit Unknown Sun 19 May 2024 04:05

هشتمین جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان مشهد مقدس

رای دهی:  / 0
ضعیفعالی 


هشتمین جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان مشهد مقدس

 در این جلسه ابتدا جناب آقای روشنک؛ریاست محترم انجمن پیرامون طرح موضوع برگزاری جشنوارة خیرین کتابخانه ساز در مشهد در جلسات مختلف انجمن خیرین کتابخانه ساز استان و شهرستان و جمعبندی موضوع و تصمیمات مرتبط با نحوة برگزاری این جشنواره در شهرستان مشهد ؛ مطالبی را بیان نمودند. ایشان اظهار داشتند : « در آخرین جلسة انجمن خیرین کتابخانه ساز پیشنهاد ما این بود که با محوریت کتابخانه های عمومی در مشهد در فواصل زمانی مشخصی جشن های خیرین محلی را برگزار نموده و سپس با ایجاد فضاسازی های لازم در یک فرصت مناسب جشنوارة خیرین کتابخانه ساز شهرستان را برگزار نماییم. خوشبختانه این پیشنهاد با استقبال انجمن خیرین کتابخانه ساز استان مواجه شد. » . ایشان افزودند : « همچنین این برنامة پیشنهادی در جلسة انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مشهد مقدس نیز اطلاع رسانی شد که مورد استقبال فرماندار محترم و اعضای آن انجمن قرار گرفت.

ریاست محترم انجمن اضافه کردند : « در نهایت برگزاری جشنواره های منطقه ای با محوریت کتابخانه های عمومی در هر منطقه مورد تصویب قرار گرفت .

کرباسی رییس ستاد اجرای جشنواره در ادامه در خصوص نحوه برگزاری جشنواره ، مناطق شهری مورد نظر ، اعضای ستاد اجرایی ، امور مربوط به تبلیغات شهری ، امور مربوط به امور گرافیکی انجام شده ، خیرین و نحوه تجلیل از آنها و سایر امور مربوط به جشنواره توضیحات مبسوطی ارایه نمودند .

همچنین سرکار خانم باقرزاده ؛ دبیر محترم انجمن پیرامون جدول زمانبندی جشن های منطقه ای خیرین با محوریت کتابخانه های عمومی مشهد بر اساس مناطق سیزده گانة شهرداری مشهد اطلاعاتی را ارائه کردند.

در ادامه حیدری عضو انجمن خیرین کتابخانه ساز استان ضمن تجلیل از اقدامات صورت گرفته گفت : اجرای این برنامه آثار مختلفی را درپی دارد. یکی از این آثار ایجاد بستر مناسب برای توسعة فعالیت های خیرخواهانه در حوزة کتاب و کتابخانه از طریق گسترش فرهنگ مشارکت است.وی در ادامه افزود مدیریت شهری باید به گونه ای باشد که به موضوع کتابخانه سازی در سطح شهر اولویت بیشاری داده شود .

کرمی معاون اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از دیگر حاضرین جلسه نیز با بیان این مطلب که برگزاری جشنواره با ایجاد ظرفیت جهت انجام کارهای رسانه ای گسترده می تواند در معرفی اهداف انجمن به عموم مردم گامهای اساسی را بردارد ، از فعالیتهای صورت گرفته قدردانی نمود .  

زمانیان نماینده اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی نیز به تشریح سفر خود جهت شرکت در جشنواره خیرین کتابخانه ساز استان همدان پرداخت .

در ادامه اسدی مسوول کمیته روابط عمومی ، تبلیغ و رسانه و پوستی مسوول کمیته امور جذب خیرین به ارایه گزارش حوزه فعالیت خود پرداختند .

آدرس : مشهد – بلوار معلم – بوستان ملت – مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا (ع) - کد پستی: 918861333
سامانه پیام کوتاه : 10002222332222
تلفکس: 05136061617