جذب کمکهای مردمی

آمار سایت

امروز0
دیروز3
این هفته68
این ماه243
مجموع12380

آی پی بازدیدکنندگان : 18.218.138.170
Unknown AppleWebKit Unknown Fri 26 Apr 2024 08:24
رای دهی:  / 2
ضعیفعالی 


در پنجمین روز هفته کتاب برگزار شد: تجلیل اعضای انجمن خیرین کتابخانه ساز مشهد از مقام شهدای دفاع مقدس

در این نشست صمیمانه که همراه با گفتگوی اعضای انجمن خیرین و خانواده این شهید بزرگوار بود با ارائه لوح تقدیری از سوی انجمن خیرین از پدر این شهید سرافراز تقدیر به عمل آمد.

زهرا باقرزاده ، رئیس اداره کتابخانه های عمومی مشهد  و دبیر انجمن عنوان داشت در پنجمین روز هفته کتاب به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس جمعی از پرسنل اداره کتابخانه های عمومی و اعضای انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان مشهد با حضور در منزل خانواده شهید محمدرضا برهمند از مقام این شهید بزرگوار تجلیل به عمل آوردند.
در این نشست صمیمانه که همراه با گفتگوی اعضای انجمن خیرین و خانواده این شهید بزرگوار بود با ارائه لوح تقدیری از سوی انجمن خیرین از پدر این شهید سرافراز تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است خواهر این شهید بزرگوار کتابدار ساعی و پرتلاش کتابخانه عمومی شهید باهنر مشهد می باشد.

متن لوح تقدیر بدین شرح است :

 

خانواده‏ى شهيدان و ايثارگران از نظر تأثير و ارزش رفتار و حركت، فقط با خود شهدا قابل مقايسه هستند؛

 

 با هيچ قشر ديگرى در انقلاب، اين مجموعه قابل مقايسه نيستند.    ( مقام معظم رهبری )

 

 

 

 خانواده محترم پدر شهید محمد رضا برهمند

 

 

 

با عرض سلام و احترام

 

 دیدار با خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران افتخاری است برای انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان مشهد به منظور تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های پدران و مادرانی که فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت .

 

مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده معزز آنان هستند و می دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی شد . این انجمن با آرمانهای بلند و اهداف مقدس و والا در مقابل جبهه ی وسیع دیگری در اجتماع سعی دارد با عزم راسخ و ورود در میدانهای فرهنگی کشور جهت رویارویی با دشمنى‏ها و كينه‏ توزی های جبهه استکبار ادامه دهنده هدفها و آرمانهای بلند شهدا باشد .

 

دیدار با خانواده های معظم شهدا، روحیه خدمتگذاران شما را برای تلاش بیشتر مضاعف می کند . امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد در این راه ثابت قدم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم .

 

 

 

والسّلام عليكم و رحمة اللَّه

 

انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان مشهد

 

 

 

 

آدرس : مشهد – بلوار معلم – بوستان ملت – مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا (ع) - کد پستی: 918861333
سامانه پیام کوتاه : 10002222332222
تلفکس: 05136061617